London baby, dag 1

jag landade på stansted 08.05 lokal tid i morse, 15 min före utsatt tid. resan gick smidigt och bra, det enda jag har att klaga på är att jag frös som sjutton på planet och därför inte sov riktigt lika bra som vanligt (note to self: det drar vid nödutgången).

väl på engelsk mark hittade jag snart bussen mot stan. till min stora lycka fanns gratis wifi på bussen! perfekt att roa sig med :)

vi tog det lugnt en stund hos Loni och begav oss sedan till Harrods för att kolla julsaker. kan väl lugnt säga att det var jul där..! myyysigt, men en aning tidigt för min smak.

vi tog en promenad därifrån till Piccadilly och Leicester square där jag åt min obligatoriska Ben & Jerry's :)

nu blir det en lugn kväll hemma för att ta igen förlorad sömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0