här ligger jag på en plint

nostalgi! V och hans kompisar spelar fotboll i en liten gympasal i Tyresö. den ser precis ut som min gamla gympasal och jag ligger här på plinten och har lite nostalgikänslor.

helst skulle jag vilja dra ner en bom eller två, ett par mattor och lite andra redskap och göra en hinderbana. bara för känslans skull. eller kanske köra lite badminton :)

men för stunden får jag och mitt ickeexisterande bollsinne ligga här på plinten och titta på när grabbarna spelar. funkar det med :) (läs: funkar så länge jag har min iPhone ;))




Kommentarer
Postat av: Tini

Vilken gullig dröm. Jag blev lite rörd faktiskt. Lite! Hehe. Konstigt att du drömde det just inatt ändå. Hoppas ni hade kul igår! :)

2011-10-29 @ 13:23:50
URL: http://fousonette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0