nörden i mig

jag är så nördig! :) Vlatko ringde just och frågade hur man stänger av och sättet på autoroteringen på iphone. Kan väl inte vara så svårt, men tji fick jag.

men, ingenting är ju egentligen inte svårt när man har sin underbara vän Google att fråga om allt.

en googling senare och problemet var löst. på köpet hittade jag en ny, ganska så dold funktion, underbart! (det är här nörden i mig känner sig nöjd för idag!)

titta nedan.. om man dubbelklickar på hemknappen (ta fram multitasking) och bläddrar vänster så kan man styra sin musik därifrån. och DÄR finns en knapp där man kan låsa skärmen i porträttläge.. otippat, men himla trevligt att veta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0