så kan man också göra

de flesta som känner mig vet att jag är lite smågalen. den här gången har jag fått bort ett munsår med hjälp av en tampong :)

har nämligen haft ett envist munsår i flera veckor (eller munvinkelragader som apotekstanten kallade det). det har varit på gång att läka flera gånger, men jag drog ju upp det varje morgon när jag gapade. så då tänkte jag att det måste få läka i uttänjt läge.. men hur lyckas man med det utan att behöva gapa hela natten?

jo, man smetar på lite salva, stoppar in en tampong i mungipan och så går man och lägger sig. simple as that :)


Kommentarer
Postat av: Ronja

Vilken MacGyver du är Cissi ;)

2011-10-31 @ 19:06:59
URL: http://ronjaas.blogg.se/
Postat av: Juno

HA HA, och så har jag gjort fel saker med mina tamponger i 27 år!

2011-10-31 @ 23:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0