2012

2012 har på många sätt varit ett rätt kasst år, fyllt av stress och av saker jag inte velat göra. våren började med c-uppsats, något som visade sig vara en stor påfrestning eftersom det var något jag verkligen inte ville göra.. Den sänkte mig ganska rejält och först nu till hösten har jag lyckats ta mig ur denna sänka. Det är svårt att sätta fingret på varför det påverkade mig som det gjorde.. Men en så stark motvilja i kombination med en allmän misstro till universitetstänk bidrog nog... Jag har alltid trott på mig själv, på att jag kan och att jag gör ett bra jobb, men på något vänster lyckades akademikernas trångsynta sätt få mig att tvivla..och ett sämre självförtroende har väl aldrig hjälpt någon?

Ett par ljuspunkter finns dock! Jag har köpt lägenhet tillsammans med min fina. Vi flyttade bara en kortis och blev därmed kvar i samma mysiga område. Förra helgen stod inflyttningsfest på schemat, 4 månader sent och med ett halvfärdigt kök. Men trevligt hade vi som vanligt med våra härliga vänner.

Nu ska jag avrunda detta inlägg och göra ett försökt till med att sova. En slapp dag resulterar tyvärr ofta i pigga kvällar. Igår var vi på Cliff Barnes, kul och lite annorlunda ställe.. Resulterade i en lat dag för min del, även om det blev en sväng till Tyresö framåt kvällen.

Gonatt o sov gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0