Hur svårt ska det vara?

För ett par veckor sedan åkte vi till Bauhaus för att köpa ny bänkskiva till köket. Vår inflyttningsfest skulle hållas på helgen samma vecka så jag bad väldigt snällt om lite kortare leveranstid och till en början verkade det väldigt lovande. Men snart började problemen..

Första gången vi skulle hämta dem hade de sågmärken på kanterna, i rundningen på framsidan och vi fick en del utbytt på plats. Vi åkte sedan hem för att upptäcka att de båda andra delarna båda två var 1 cm för korta. Nya påbörjades och vi åkte dit igen fredag vid fyra eftersom de skulle varit klara då, men icke. Trasig såg/fräs innebar att vi inte fick våra skivor till festen. De skulle vara klara måndagen/tisdagen efter... Torsdagen efter hade vi fortfarande inte hört något. Jag ringde men fick inte veta något då de ansvariga inte var på plats, utan blev lovad ett samtal dagen efter. Detta samtal uteblev. Det blev lördag och vi var där av en slump så jag tittade in och pratade med dem. Måndag (igår) skulle den vara klart. Mycket riktigt ringde de och vi åkte dit.. Och så hem för att upptäcka att de denna gång inte justerat djupet på skivorna... De sticker alltså ut alldeles för långt och går inte att använda båda två då de är för stora. Jag blir så trött, ska strax ringa dem igen.. Återkommer med resultat. Underbara Bauhaus.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0