nörd

Att jag är prylnörd vet de flesta och idag var det dags för mitt första besök på Apple Store. Apple är Apple.. Jag gillar det, fast det känns som om man inte borde. Lite för att de försöker för mycket och för att de ska vara så speciella. Men jag gillar ju produkterna och känslan, så det andra kan jag ha överseende med.

I alla fall så var jag där för att spana in adapter, Mac mini och Apple tv.. Och jag vill nu ha alla tre :) Nä, skämt o sido, eller joo det klart jag vill, men mest sugen är jag på en Apple tv. Håller på att undersöka möjligheten att koppla den till dockan och köra AirPlay..

Att bero på sug så ska jag inom kort publicera en önskelista :)


Kommentarer
Postat av: jenny

Allvarligt cecilia. Inom kort = exakt när då???

2013-04-27 @ 22:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0