Ännu en födelsedag i himlen

jag tittar in här mest för att få skriva av mig lite, skriva av mig kring tankar om mina fina kusin som skulle ha fyllt 35 idag (igår egentligen eftersom klockan är efter tolv..men jag har ju inte gått och lagt mig än).

trettiofem år. jag är tjugofem och V är trettio. idag kan jag inte låta bli att känna mig lite sorgsen över att jag inte fick känna min kusin i vuxen ålder. hade vi umgåtts, hade vi stått varandra nära? hade jag fortfarande sett dig som en storebror? hur hade du och V kommit överens? jag kan inte låta bli att tro att vi hade haft det väldigt roligt tillsammans. jag hade velat se dig hos oss, på landet, trevliga middagar hemma, på resor. jag saknar min storkusin, önskar att du inte behövt lämna oss alldeles för tidigt...

grattis på födelsedagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0