tjugonde januari

tiden går fort, januari har bara försvunnit och jag vet knappt vad jag har gjort. varit på konferensen och småjobbat ett par dagar, lunchat med Emilia och Linda, haft ett möte om eventuellt framtida jobb och så lite till. jag och P&M har varit hos farfar två gånger den här veckan, det har känts bra. han behöver sällskap just nu.

förra helgen inflyttningsfest/födelsedagsfest hos K med efterföljande besök på cliffan, kul kväll! jag fick flashbacks till för ett par år sedan när vi hade våra riktigt bra kvällar med HJS. och tro det eller ej, jag dansade nykter! lyxigt med en kul utekväll och kunna köra hem sedan..

i fredags var vi på examensfest, läkarexamen, bra jobbat! kul kväll även det! annars har helgen varit lugn, film- och lasagnekväll med P&C igår och så Hundraåringen på bio, besök hos familj nära Arlanda samt hämtning av mamma och pappa idag. de har haft en mysig vecka på Teneriffa, lyx..

dags att sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0